PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=129527}

Miłosne gierki

Leatherheads
6,0 8 016
ocen
6,0 10 1 8016
Miłosne gierki
powrót do forum filmu Miłosne gierki

Nie rozumiem, film jest naprawdę bardzo dobry, lekki, przyjemny, oglądając go nie męczyłem się nawet przez chwilę. Świetna muzyka, niezłe dialogi, kapitalna gra Clooneya i Zellweger, wszystko to tworzy naprawdę niesamowity klimat lat XX zeszłego stulecia, dlaczego tylko 6,1?

ocenił(a) film na 9
lipton_jaktaherbata

Mogę się mylić, ale chodzi o to, że zazwyczaj na filmwebie ludzie dają albo 10, albo 1. Niektórzy nie znają innych ocen - coś jest dziełem sztuki lub największym w historii gniotem.
I również uważam, że film jest bardzo dobry. Nie znam się za bardzo na filmach z lat 20., ale właśnie tak je sobie wyobrażam (no, może trochę przesadziłem ;p). Film idealnie nadaje się na wieczorny seans. Jak dla mnie 9/10 (ocena może zawyżona, ale trio głównych aktorów przyćmiewa umysł swoją grą :))

ocenił(a) film na 5
seto_filmweb

No ja akurat przede wszystkim za głównych aktorów daję nie 1, ale też i nie 10, a 5/10 :)
Reszta chociaż dosyć oryginalna w fabule to jednak mało ciekawa. Poza tym ten film kompletnie nie jest komedią romantyczną! Zwrócić uwagę trzeba również na oddanie wiarygodności tamtego czasu, oraz na statystów ''poza kadrem''. Oni są rewelacyjni.

lipton_jaktaherbata

zgadzam się. dobry i pozytywny film. fajny klimat :)

ocenił(a) film na 6
lipton_jaktaherbata

Zgadzam się. Film nieco lepszy niż ocena tutaj. Ja mi daję 6,5. Czarujący Clooney, Zellweger tez bardzo dobrze i klimat lat dwudziestych. Sympatyczne kino.

ocenił(a) film na 6
lipton_jaktaherbata

Myślę że dlatego że film jest po prostu bardzo średni. Nie ma w nim nic co wybijało by się ponad przeciętną, a nie można też powiedzieć że jest słaby. Najlepszym elementem Miłosnych gierek to ładne zdjęcia, ale to chyba za mało aby film został doceniony bardziej niż jest teraz. Średniak i tyle.

Pobierz aplikację Filmwebu!